terkini......... ~ asampedasikanpari

nuffnang

Rabu, 2 Mac 2011

terkini.........

Assalamualaikum wrt wbth...


Lama tak jenguk blog sendiri... rupanya dah setahun tak updated...maklumla.. pelbagai tugas... termasuk lah dah berpindah ke rumah baru.... selepas ini insya allah... akan sentiasa updated... lagipun tahun nih adalah tahun aku memulakan pengajian dalam Ijazah Sarjana Muda Pendidikan (Pentadbiran Pendidikan) kat Open University Malaysia... Kuliah aku setiap 2 minggu sekali hanya hari ahad.... so far.. aku cukup puas hati....

Tahun 2011 adalah masuk semester 2 sepanjang 4 tahun pengajian.. so, banyaklah assignment atau tugasan yang aku kena buat... semester pertama lepas, aku perlu buat satu jer assignment.. semester nih aku kena buat 3 skali semester... assignment pasal pelaksanaan ko-kurikulum diMalaysia, Warming up atau pemanasan badan dan pasal hubungkait NKRA 4 (pendidikan) dengan Konsep 1Malaysia dalam mengukuhkan perpaduan di Malaysia... susah tu.. nasib baik ada kengkawan dan peers yang banyak membantu... keluarga aku pun banyak support (terutama my lovely wife).... kalo tak.. hancuss aku..!! hehehe....

Anyway.. aku akan cuba upload tugasan-tugasan aku untuk dikongsi bersama... aku ikut bak kata tok guru aku... "Ilmu yang enta dapat adalah milik Allah SWT.. enta dapat ilmu itu sebab terpilih dengan kehendak Allah... jadi, enta wajib sebarkan supaya ilmu enta makin bertambah.." Amiin.......

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SALAM, BOLEH SY MINTA EMAIL UTK BERTANYA BERKENAAN PROGRAM MASTER NI. TQ

Catat Ulasan

Pengikut Blog Ini

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys