Salam Pengenalan... ~ asampedasikanpari

nuffnang

Isnin, 14 Julai 2008

Salam Pengenalan...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Salam Sejahtera kepada semua pelawat-pelawat...

Aku perkenalkan blog aku. Hari ini dalam sejarah aku sendiri kerana aku telah diterima sebagai penulis blog dan blog yang aku namakan "asampedasikanpari" ini adalah untuk semua orang yang sudi menerima dan mengomen pandangan aku sendiri berdasarkan pembacaan aku. Kenapa "asampedasikanpari"..? aku suka makan lauk tu ...!!!

Aku akan cuba memberikan seberapa banyak maklumat untuk dikongsi bersama. Lagipun aku bukan orang besar manapun. Cuma aku bertanggungjawab sebagai rakyat Malaysia yang tercinta ini, memberikan kebebasan untuk meluahkan apa yang biasanya terbuku di "kepala hotak" aku ketika ini.

Hmmm... Aku cuba buat yang terbaik... Dan aku tak terhadkan topik2 aku.. aku rasa aku akan bebas "menaip" apa saja perkara ikut suka aku.. Biarlah orang kata aku syok sendiri.. Yang penting hati aku tak sakit.. Doktor-doktor kata, kalau ada perkara yang selalu simpan dalam "hotak" dan hati, ia adalah perkara awal mendapat sakit jantung..!! Wah..!!! Aku tak nak sakit jantung..!!

Anyway... aku akan cuba juga update blog nih sekerap yang boleh.. ikut kemampuan aku...

SO. jumpa lagi....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut Blog Ini

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys